Floral Dress


Never considered myself to be much of a floral dress kinda gal, but I'm really loving this one from Old Navy. I'm pretty sure I will end up wearing it as a pajama - I'm not exaggerating when I tell you that I wear it all the time -
In this occasion I went for a ladylike look with some boho vibes. That day we had a brunch at "Hacienda La Trinidad". There are few things I enjoy more in life than afternoon walks and good company!

--

Nunca me he considerado una chica de vestidos floreados, pero estoy enamorada de éste Old Navy. ¡No exagero al decir que lo uso para todo! -Lo único que me falta es usarlo para dormir #sorrynotsorry- 
En esta ocasión me decidí por un look ladylike con un twist boho. Ese día teníamos un almuerzo en la Hacienda La Trinidad. ¡Hay pocas cosas que disfruto mas en la vida que paseos en la tarde y buena compañía!

What I'm Wearing:
Dress: Old Navy.
Cardigan & Bag: Vintage.
Hat: Forever 21
Oxfords: Lower East Side.
Accessories: Isadora / Zully Zambrano.
Rings: Claire's.


Besos,

 

CONVERSATION

1 comentarios:

  1. Qué monada de vestido! No me extraña que lo uses tanto.

    Me encantan los zapatos.

    Muaks

    http://conrdecurvas.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar